-------------------------------
شناسایی عوامل تأثیرگذار در طراحی وبسایت تبلیغاتی شرکتهای فعال در زمینه صنایع غذایی
بخشبندی گردشگران تندرستی بر اساس مدل AIO در شهر تهران
بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب فروشگاههای زنجیرهای توسط مشتریان
شناسایی و تحلیل موانع و مشکلات موجود در روابط تجاری بین ایران و افغانستان
بررسی کیفیت خدمات در بانک ملی با استفاده از مدل سروکوال
بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر جذب منابع با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی خدمات در بانک صادرات
بررسی نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط با عوامل سازمانی و عملکرد بازاریابی در شرکت زمزم اصفهان
بررسی موانع و محدودیتهای ساختاری اجرای بازاریابی رابطهمند در بانکهای استان خراسان جنوبی
بررسی موانع توسعه بیمههای الکترونیک در شرکت بیمه آسیا
طرحریزی استراتژیک بازاریابی جهت صادرات صنایع غذایی- تافی و آبنبات
تدوین استراتژی بازاریابی شرکت فریکو
بررسی تبعات الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی ( WTO ) برصنعت چرم کشور با تکیه بر کارخانجات چرمسازی
بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر عملکرد روابط در بازارهای تجاری
شناخت زمینههای سرمایهگذاری مستقیم خارجی در بخش صنایع کانی غیر فلزی استان سمنان
سنجش تأثیر نمایشگاههای تجاری شرکت اورانوس بر رفتار خرید بازدیدکنندگان در سال ۱۳۸۴
استراتژی مدیریت بازاریابی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ( IRan Air )
بررسی عوامل الگوی پوشش ارزش بازار (4A's) در پذیرش و گسترش نوآوریها
بررسی موانع بازاریابی در صادرات محصولات شرکت کابل خودرو سبزوار
بررسی رابطه آمیخته بازاریابی با فروش بیمههای عمر و پسانداز در سطح استان سمنان
ارزیابی و ارائه الگوی مناسب جهت توسعه سهم بازار پورتفوی کالایی شرکت شهد ایران (سهامی عام)
بررسی تاثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان
ضرورت مهندسی مجدد فرآیندهای (BPR) در اداره ثبت سفارشات وزارت بازرگانی
بررسی عوامل موثر در ایجاد نگرش مثبت کاربران در پیامکهای تبلیغاتی تلفن همراه
بررسی و شناسایی شاخصهای موثر در موفقیت نظام ارتباط با مشتریان
بررسی مشکلات مشتریان در استفاده از بانکداری اینترنتی
بررسی رابطه آکهیهای تجاری با رفتار مصرفکنندگان (تلویزیون LCD ال - جی)
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک تجارت با استفاده از مدل کانو
بررسی نقش تبلیغات دیداری و تاثیر آن در حفظ محیطزیست" با رویکرد تغییر الگوی مصرف برای بهینهسازی
بررسی و تاثیر متغیرهای تمایز در افزایش سهم بازار شرکت همکاران سیستم
بررسی تأثیر آمیخته ترفیع بر میزان فروش محصولات شرکت سهامی عام کف (داروگر)
شناسایی و اولویتبندی پارامترهای مؤثر در اثربخشی تبلیغات اینترنتی
بررسی عوامل مهم موثر در تغییر شرکتهای بیمهای در شرکتهای پذیرفته شده در بازار بورس تهران
بررسی تأثیر زنجیرهای ارزش مشتری بر عملکرد سازمانی
بررسی عوامل موثر بر دانش بازار خارجی در چارچوب ساختار و ارتباط سرمایه اجتماعی
ارزیابی تاثیر نوگرایی مصرفکنندگان بر سبکهای تصمیمگیری خرید آنان با استفاده از مدل اسپرولز و کندال
بررسی تاثیر گزارههای ارزش برند کارفرما بر ارزیابی داخلی شرکت سهامی بیمه آسیا در شهر تهران
بررسی تاثیر تبلیغات تلویریونی بر الگوی مصرف
-------------------------------